מנכ"ל 'יד שרה': "יד שרה מצילה את חולי הקורונה המטופלים בבית"

אבי יעקב No Comments on מנכ"ל 'יד שרה': "יד שרה מצילה את חולי הקורונה המטופלים בבית"

מנכ"ל יד שרה, משה כהן, בשיחה עם 'קול חי': "אשפוז הבית בציבור החרדי, מוכיח את עצמו: אלפים משתמשים במחוללי החמצן ובמדי הסטורציה במקום להגיע לבתי החולים, ומצילים את חייהם; אורי לופוליאנסקי זיהה את המצב הזה בתחילת משבר הקורונה והביא לארץ 5 מטוסים עם ציוד רפואי"

10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל יד שרה, משה כהן, אומר כי "אשפוז הבית בציבור החרדי, מוכיח את עצמו". לדבריו "אלפים משתמשים במחוללי החמצן ובמדי הסטורציה במקום להגיע לבתי החולים, ומצילים את חייהם".

האזינו

"אורי לופוליאנסקי זיהה את המצב הזה בתחילת משבר הקורונה והביא לארץ 5 מטוסים עם ציוד רפואי", מספר כהן לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי'.

"לפני 7 חודשים", ממשיך כהן ומספר "כשהספינה היתה ביפן, אורי הבין שתהיה קטסטרופה והוא בבליץ מהיר הטיס לכאן 5 מטוסים עם ציוד נשימתי רב. אנחנו יודעים שהקורונה פוגעת במערכת הנשימה. היום אנחנו יודעים לומר, שלמעלה מ-17 אלף במדינת ישראל נעזרו במחוללי החמצן שלנו. 60 אלף חולי קורונה, מתוכם 1500 בבתי החולים וחלקם מונשמים. כל האחרים, אלפים, נמצאים בבתים, והם עם חמצן".

כהן מוסיף "האשפוז בית שאנחנו מובילים, מוכיח את עצמו. זה עוזר לחולים ומאריך את החיים. שאלנו את שר הבריאות למה הם לא משאירים אנשים לטיפול בבית, והתשובה: אנחנו רגולטור".

"יש אלפים גדולים בבתים, ויש בציבור החרדי מודעות גדולה, וקוראים לכל אזרחי ישראל, בואו ל-120 סניפי יד שרה ותצילו חיים", קורא מנכ"ל יד שרה.

עוד מוסיף כהן: "מנהלי מחלקות פונים אלינו לשחרר חולים הביתה, ורוצים מחוללי חמצן. זה מדברים שמנצחים. יד שרה הצילה את המערכת הבריאות מקריסה. אומרים את זה כל המומחים".

"בכל בית יש מד חום. הבאנו עשרות אלפי מדי סיטורציה, כל אדם שחושש שנדבק, שישלח מישהו לקחת מד סיטורציה שבודק חום וסיטורציה בדם, וברגע שמזהים מדד לא מתאים, יש לבוא לקחת מחולל חמצן מיד שרה, זה לחזור לחיים בצורה מהירה וקלה".



0 תגובות